مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-20بين الملل

ابراز نگرانی وزیر دفاع آمریکا نسبت به همکاری ایران و روسیه


وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاها مبنی بر ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین گفت که این همکاری ها نگرانی های امنیتی جدید را برای واشنگتن و متحدانش ایجاد کرده است.

- وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاها مبنی بر ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین گفت که این همکاری ها نگرانی های امنیتی جدید را برای واشنگتن و متحدانش ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) شنبه شب در مجمع امنیت بین المللی هالیفکس در کانادا سخنرانی کرد که اصلی ترین موضوع آن جنگ اوکراین و اهمیت آن برای آمریکا بود.

وی تاکید کرد که حمایت از اوکراین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه یک مساله امنیت ملی برای ایالات متحده به شمار می آید.

بنابر گزارش وب سایت پنتاگون، آستین در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه کمک گرفتن روسیه از دیگران در واقع نگرانی های امنیتی جدیدی را برای متحدان و شرکای ما فراتر از ناتو ایجاد کرده است ادعاهای مقامات واشنگتن و برخی کشورهای غربی مبنی بر این را تکرار کرد که ایران پهپادهای خود را در اختیار روسیه قرار داده است تا از آنها در جنگ علیه اوکراین استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی وزیر دفاع آمریکا نسبت به همکاری ایران و روسیه

ابراز نگرانی وزیر دفاع آمریکا نسبت به همکاری ایران و روسیه