مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-20بين الملل

کی یف: در این شرایط مذاکره با مسکو به معنای تسلیم شدن اوکراین است


مشاور ارشد رییس جمهور اوکراین تلاش غرب برای متقاعد کردن کی یف به منظور مذاکره با مسکو را «عجیب» توصیف کرد و مدعی شد که این کار به معنای تسلیم شدن است! - مشاور ارشد رییس جمهور اوکراین تلاش غرب برای متقاعد کردن کی یف به منظور مذاکره با مسکو را عجیب توصیف کرد و مدعی شد که این کار به معنای تسلیم شدن است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرانس 24، میخاییل پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین می گوید که دریافت پیشنهاد مذاکره با روسیه از سوی غرب، کمی عجیب است آن هم زمانی که اوکراین در میدان ابتکار عمل را در دست دارد.

پودولیاک گفت: وقتی ابتکار عمل را در اختیار دارید، دریافت چنین پیشنهاداتی اندکی عجیب است؛ اینکه بگویند شما بهر حال نمی توانید همه کارها با ابزار نظامی انجام دهید و باید مذاکره کنید.

وی که از دفترش در ساختمان ریاست جمهوری اوکراین در کی یف، با این رسانه فرانسوی گفت وگو می کرد، مدعی شد: این یعنی کشوری که قلمرو و اراضی خود را پس گرفته، باید تسلیم کشوری شود که در حال شکست خوردن است.

رسانه های آمریکایی به تازگی در گزارش هایی مدعی شدند که برخی مقامات ارشد این کشور تلاش خود را برای ترغیب اوکراین به مذاکره آغاز کرده اند؛ موضوعی که زلنسکی تا بدین جا از آن خودداری کرده و مدعی شده مادامی که نیروهای روسیه خاک اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی یف: در این شرایط مذاکره با مسکو به معنای تسلیم شدن اوکراین است

کی یف: در این شرایط مذاکره با مسکو به معنای تسلیم شدن اوکراین است