مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-20پزشكي

لزوم مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی در توسعه شبیه سازهای آموزشی


مسئول هماهنگی و توسعه شبیه سازی در آموزش پزشکی گفت: باید فرصتی فراهم شود که همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور بتوانند در حوزه فراخوان ساخت شبیه ساز ها مشارکت فعال داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، یازدهمین نشست کمیته تخصصی شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی با محوریت نحوه استفاده از شبیه ساز ها در دوره های بازآموزی، توسعه شبیه ساز ها در رشته های علوم پایه و بهداشتی و استفاده از شبیه ساز ها در آموزش دوره های مهارتی با حضور اعضای کمیته تخصصی شبیه سازی در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر محمدتقی جغتایی مسئول هماهنگی و توسعه شبیه سازی در آموزش پزشکی در یازدهمین نشست کمیته تخصصی شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی، گفت: باید فرصتی فراهم شود که همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور بتوانند در حوزه فراخوان ساخت شبیه ساز ها که مجری آن مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) است، مشارکت فعال داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه قسمت اعظم مراکز آموزش های مهارتی، خصوصی هستند تسری شبیه سازها به حوزه های مهارتی نیز می تواند دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

در ادامه دکتر سلیمان احمدی عضو کمیته تخصصی توسعه شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی به تشریح نحوه فراخوان های مرکز نصر در تولید شبیه سازها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی در توسعه شبیه سازهای آموزشی

لزوم مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی در توسعه شبیه سازهای آموزشی