مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-20اقتصادي

28 گزارش عدم استفاده از کارتخوان در چهارمحال و بختیاری ثبت شد


سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم از ابتدای سال جاری تا کنون 28 مورد عدم استفاده از دستگاه پز در اصناف و مطب های استان را از طریق تماس تلفنی یا ثبت شکایت در سامانه اعلام کرده اند.

- حمیدرضا منتظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: بر اساس قانون بودجه سال 1400 کل کشور، کلیه مشاغل پزشکی مکلف به نصب و استفاده از پایانه فروشگاهی هستند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری افزود: عدم استفاده از پایانه فروشگاهی، دستگاه پذیرنده بانکی یا هرگونه درخواست غیرموجه از قبیل دریافت وجه نقد، درخواست کارت به کارت یا استفاده از دستگاه پذیرنده بانکی سایرین، مشمول جرایم و مجازات های مقرر در قانون مالیات های مستقیم است.

وی ادامه داد: برخورد با جرایم مالیاتی کلیه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.

منتظری توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا کنون مردم 28 مورد عدم استفاده از دستگاه پز در اصناف و مطب های استان را از طریق تماس تلفنی یا ثبت شکایت در سامانه اعلام کرده اند.

وی افزود: در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی، ماموران اجازه ابطال مجوز کسب و کار اصناف را در صورت عدم توجه مودیان به تذکرات دارند اما خاطیان استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 گزارش عدم استفاده از کارتخوان در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

28 گزارش عدم استفاده از کارتخوان در چهارمحال و بختیاری ثبت شد