مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-20سياسي

رسانه ها در مسیر روشنگری گام بردارند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بر ضرورت روشنگری رسانه ها در زمینه حوادث اخیر تأکید کرد و گفت: برنامه های دشمن برای ایجاد اغتشاشات خیابانی باید فاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن کریمی در نشست هم افزایی رسانه های استان مرکزی در استانداری مرکزی گفت: این بزرگ نمایی برای گسترده نشان دادن اتفاقات و ایجاد وحشت در مردم است.

سردار کریمی با بیان اینکه ذهن برخی از مردم درگیر موضوع شده است، اضافه کرد: رسانه ها باید در مسیر روشنگری گام بردارند و برنامه دشمنان از ایجاد اغتشاشات خیابانی را برملا کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نوجوانان و جوانان ناآگاهانه در زمین دشمن قرار گرفته اند، گفت: پس از چند ماه تلاش همه جانبه دشمن به شکست خود اعتراف کرده و امروز دست به دامن ایجاد خشونت شده اند.

سردار کریمی با بیان اینکه برنامه دشمن مشغول کردن ما به خود برای حفظ منافع و جلوگیری از پیشرفت ایران است، ادامه داد: تهاجم دشمن جنگ ترکیبی به مفهوم تهاجم همزمان روانی، رسانه ای، تبلیغاتی، سایبری و تجاربی که در 40 سال اخیر دست یافته می باشد.

تلاش رسانه ها برای اعتمادسازی در جامعه استاندار مرکزی هم با بیان اینکه در شرایط خاص قرار داریم گفت: تلاش رسانه ها در این شرایط اعتمادسازی و به دست آوردن اعتماد از دست رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در مسیر روشنگری گام بردارند

رسانه ها در مسیر روشنگری گام بردارند