مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-20ورزشي

گلف باید همگانی شود


همگانی کردن ورزش گلف و همراه کردن شهرداری ها و ایجاد تفاهم نامه در این زمینه مورد توجه و پیگیری های بیشتر قرار گیرد.

- ایسنا/البرز سرپرست فدراسیون گلف گفت: همگانی کردن ورزش گلف و همراه کردن شهرداری ها و ایجاد تفاهم نامه در این زمینه مورد توجه و پیگیری های بیشتر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی با حضور در مجمع سالیانه هیات گلف استان البرز اظهار کرد: بیش از 27 سال در البرز و رشته های ورزشی فعالیت و با جامعه آماری ورزش آشنا هستم و در تلاش هستیم تا بتوانیم در کشور و استان البرز ورزش گلف را بین مردم وارد فاز حرفه ای نماییم.

سرپرست فدراسیون گلف در ادامه از تخصیص بودجه به هیات های استانی خبر داد و گفت: بودجه از طرف وزارت ورزش به هیات های استانی اختصاص داده شده و این فدراسیون در زمینه کمک مالی در برگزاری مسابقات به هیات گلف استان البرز دریغ نخواهد کرد.

کاظمی بیان کرد: همگانی کردن ورزش گلف و همراه کردن شهرداری و ایجاد تفاهم نامه در این زمینه مورد توجه و پیگیری های بیشتر قرار گیرد.

رییس فدراسیون گلف با تاکید بر اینکه در بحث استعداد یابی تفاهم نامه با آموزش و پرورش بسته شود و تعاملات لازم بوجود آید تصریح کرد: تلاش می کنم حرکت رو به جلو ورزش،گلف استان البرز را به افق های جلوتر رهنمون نماییم چرا که نگاه ما اشاعه ورزش گلف در میان جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلف باید همگانی شود

گلف باید همگانی شود