مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-20سياسي

مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند


شیراز _ معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تأمین امنیت و توسعه کشور می شود، گفت: مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل محبی پور در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس که با حضور سردار سعید کوشکی جهرمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: هر گامی که در مسیر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود در نهایت موجب امنیت پایدار و به تبع آن زمینه سازی برای توسعه و رشد کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که امروز وقت و انرژی مان در کنار خدمت به مردم صرف موضوعات مرتبط با شهدا می شود، گفت: در همین دو ساعتی که در این جلسه در کمال آرامش حضور داشتیم، خبر شهادت چندین نفر از مدافعان امنیت کشور به ما مخابره شد.

معاون سیاسی امنیتی فارس با بیان اینکه طی این مدت فارس حدود 20 شهید در راه خدا و در مسیر تأمین امنیت استان تقدیم نظام کرده است، تشریح کرد: هفت شهید در استان به عنوان مدافعین امنیت و 13 شهید نیز در شاهچراغ (ع) به دست دشمن تروریست به شهادت رسیدند که همین مساله مبیّن اهمیت گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند

مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند