مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-20سياسي

اجرای رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان/ 80نفر رقابت کردند


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاری رویداد ملی محتوای دیجیتال همزمان با هفته بسیج در استان، گفت: 80 نفر در این رویداد با هم به رقابت می پردازند.

- سردار منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به مهمترین برنامه های هفته بسیج سال جاری و بیان اینکه رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در استان سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این رویداد همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز با رقابت 80 نفر جوان بسیجی، آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در رویداد تولید محتوای دیجیتال سمنان 20 تیم با هم رقابت خواهند کرد، افزود: امروز شاهد هستیم که مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج آغاز و رتبه های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شرکت کنندگان در بخش هایی مانند نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین پویا نمایی تا پایان هفته با هم رقابت می کنند همچنین بازی ویژه تلفن همراه سومین بخش رقابتی در این جشنواره تولیدات محتوای دیجیتال است.

شوقانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان میزبان این رویداد است، تاکید کرد: تولید محتوا در شناخت دستیابی ایران اسلامی به موفقیت های گوناگون در بخش های مختلف کمک می کند و لذا این موضوع یکی از محورهای برگزاری رویداد دیجیتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان/ 80نفر رقابت کردند

اجرای رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان/ 80نفر رقابت کردند