مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:312022-11-20پزشكي

ویزیت رایگان بیماران اسدآباد در هفته بسیج


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ویزیت رایگان بیماران این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: پزشکان متخصص به مدت سه روز در درمانگاه شهید قهاری اقدام به ارائه خدمات رایگان می کنند.

- الهه عزتی، رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ویزیت رایگان بیماران در اسدآباد به مناسبت هفته ویزیت رایگان بیماران کم برخوردار را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه معاونت درمان علوم پزشکی اسدآباد با تقسیم بندی پزشکان تعدادی از متخصصان اقدام به برگزاری ویزیت رایگان در درمانگاه بسیج این شهرستان کرده اند گفت: این اقدام تا یکم آذرماه ادامه دارد و ساعت فعالیت 15 تا 18 در درمانگاه شهید قهاری در خیابان سیدان خواهد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تاکید به اینکه متخصصان اطفال، قلب، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی، گروه مامایی به همراه دو پرستار خانم و آقا به ارائه خدمات در این روز خواهد پرداخت بیان کرد: در روزهای 30 آبان و یکم آذر نیز متخصص داخلی، عمومی، گروه پایش فشار خون و تزریقات حضور می یابند.

وی در ادامه به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان طی هفته بسیج اشاره کرد و از آثار مثبت حضور جهادگران در مناطق کم برخوردار برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان بیماران اسدآباد در هفته بسیج

ویزیت رایگان بیماران اسدآباد در هفته بسیج