مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-20اقتصادي

اولویت شرکت گاز زنجان تامین گاز خانگی هم استانی ها است


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: در صورتی که مصرف گاز از مقدار معین در زمستان بالاتر برود طبق ضوابط ابلاغی وزارت نیرو در صنایع بزرگ استان محدودیتی در مصرف خواهیم داشت.

- نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه محدودیت در مصرف گاز به معنی قطعی کامل گاز نیست، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمستان و کاهش دما، عمده مصرف گاز در بخش خانگی است؛ از این رو اولویت ما تامین گاز برای مصارف مسکونی (خانگی) است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تامین گاز کارخانه های بزرگ و نیروگاه های مهم استان اعم کارخانه سیمان، افزود: این حرف به معنای تعطیلی هیچ واحد تولیدی و کارخانه ای نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به هماهنگی شرکت گاز با شرکت فرآورده های نفتی استان برای تامین سوخت دوم و جایگزینی صنایع، تاکید کرد: صنایع برای دریافت سوخت دوم اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول مازوت، گازوییل، نفت وگاز را سوخت نمونه ای از سوخت دوم صنایع نام برد و ادامه داد: توجه و اولویت شرکت گاز تامین سوخت و گاز مورد نیاز مردم در منازل است.

رابطی با اشاره به اولویت بندی صنایع مطابق با ای .

پی.

سی.

دی و براساس برنامه ریزی، اذعان کرد: در صورتی که سرما دراستان زنجان غالب شده و میزان مصرف از میانگین بالاتر برود در کارخانه سیمان و نیروگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شرکت گاز زنجان تامین گاز خانگی هم استانی ها است

اولویت شرکت گاز زنجان تامین گاز خانگی هم استانی ها است