مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-20اقتصادي

آغاز خرید حمایتی میوه روغنی زیتون در شهرستان طارم


کارشناس مسئول باغبانی جهادکشاورزی شهرستان طارم گفت: باغداران برای اینکه محصولات آن ها شامل خرید حمایتی شود باید شرایطی همچون جلوگیری از جمع آوری میوه های آلوده از کف باغ را رعایت کنند.

- سیروس پناهی در گفت وگو با ایسنا، درباره شروع خرید حمایتی میوه روغنی زیتون در شهرستان طارم، اظهار کرد: طبق دستورالعمل فنی خرید میوه روغنی زیتون که سازمان تعاون روستایی ایران ارسال کرده جدول کمی و کیفی خرید میوه روغنی زیتون مشخص شده و براساس آن خرید حمایتی در شهرستان طارم نیز اجرا می شود.

وی افزود: خرید حمایتی میوه روغنی زیتون با توجه به کیفیت زیتون انجام می شود و زیتون هایی که از آن ها بین 14 تا 22 درصد روغن استحصال می شود جزو خرید تضمینی میوه روغنی زیتون هستند و در دسته زیتون معمولی، بکر و فرابکر قرار می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: میوه های روغنی زیتون با حداقل و حداکثر میزان روغن دهی بین قیمت 20 تا 25 هزار تومان توسط شرکت های طرف قرارداد خریداری می شوند و وقتی کشاورزان میوه های روغنی زیتون را تحویل شرکت می دهند بعد از آزمایش براساس اسیدیته در نوع های معمولی، بکر و فرابکر قرار می گیرند.

پناهی ادامه داد: در سطح شهرستان در حوزه های گیلوان، دستجرده و آب بر شرکت هایی برای خرید حمایتی زیتون حضور دارند که این نوع از خرید از 27 آبان ماه آغاز شده و تا 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید حمایتی میوه روغنی زیتون در شهرستان طارم

آغاز خرید حمایتی میوه روغنی زیتون در شهرستان طارم