مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-20اقتصادي

ساماندهی 31 راهدارخانه ثابت و سیار برای اجرای طرح زمستانه در کردستان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 31 راهدارخانه ثابت و سیار در استان کردستان برای استقرار ماشین آلات و پرسنل در حین اجرای طرح زمستانه ساماندهی شده اند.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد: ساماندهی 31 راهدارخانه ثابت و سیار برای اجرای طرح زمستانه در کردستان ایسنا/کردستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 31 راهدارخانه ثابت و سیار در استان کردستان برای استقرار ماشین آلات و پرسنل در حین اجرای طرح زمستانه ساماندهی شده اند.

رامبد نوذری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح راهداری زمستانه در استان از 15 آبان جاری آغاز شده است، اظهار کرد: 316 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در بخش دولتی و 105 دستگاه در بخش خصوصی در اختیار راهداران قرار گرفته تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به برف روبی و پاکسازی راه ها در مواقع بارش اقدام کنند.

وی افزود: 31 راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد که برای استقرار ماشین آلات و پرسنل در حین اجرای طرح زمستانه ساماندهی شده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از ذخیره 35 هزار تن شن و ماسه برای نمک پاشی جاده ای استان در روزهای یخبندان در راهدارخانه های استان خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 31 راهدارخانه ثابت و سیار برای اجرای طرح زمستانه در کردستان

ساماندهی 31 راهدارخانه ثابت و سیار برای اجرای طرح زمستانه در کردستان