مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-20اجتماعي

جابجایی یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 105 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حاجی صفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، معاینه فنی مستمر و مداوم وسایل نقلیه را برای داشتن رانندگی ایمن و بی خطر لازم دانست و افزود: چهار مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان فعال است.

وی ادامه داد: در هفت ماهه سال جاری 19 هزار و 700 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده اند.

صفری با بیان اینکه از این تعداد 15 هزار و 368 دستگاه خودرو موفق به اخذ برگه معاینه فنی شده اند، افزود: همچنین چهار هزار و 351 دستگاه در فراینده های مورد نظر مردود شده اند.

وی از جابجایی سه میلیون و 900 هزار تن کالا توسط شش هزار و 364 ناوگان حمل و نقل در سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت یک میلیون و 105 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان جا به جا شده اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: از تعداد مسافران جا به جا شده 655 هزار نفر به داخل استان و 450 هزار نفر به خارج از استان جابه جا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی

جابجایی یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی