موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-20اجتماعي

ماجرای غباری که صبح ها کرمانشاه را در بر می گیرد


این روزها که هوای سرد پاییزی خودنمایی می کند، وقتی از جنوب شهر کرمانشاه که قدری مرتفع تر است به سمت شمال شهر حرکت می کنیم، خصوصا در ساعات اولیه صبح، - غباری سطح شهر را فرا گرفته، غباری که رنگ آن کمی تیره است.

فرحناز اقبالی معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به غباری که این روزها و در ساعات اولیه روی شهر کرمانشاه دیده می شود، اظهار کرد: این توده عمدتا ناشی از غبار محلی صبحگاهی است، زیرا هم اکنون در خشک ترین فصل سال قرار داریم و به استثنای بارش مختصری که روزهای گذشته داشتیم، زمان زیادی از آخرین بارش هایی که در کرمانشاه رخ داده می گذرد و از همین رو بخش هایی از منطقه مستعد غبارخیزی است.

وی ادامه داد: البته بخش کمی از این آلودگی هوا نیز ناشی از تجمع و محبوس شدن آلاینده ها است که عمدتا در روزهای سرد رخ می دهد.

معاون محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه رنگ تیره ای که در این غبار دیده می شود دوده نیست، تاکید کرد: هرچقدر به اواسط روز نزدیک شویم و هوا گرم تر شود از این تجمع آلاینده ها کاسته شده و کیفیت هوا بهتر می شود.

به گفته اقبالی، هنوز اختلاف دمای هوا در شب و روز آنقدر زیاد نیست که شاهد وارونگی شدید در کرمانشاه باشیم، اما در روزهای گذشته که یکبار حداقل دمای هوا به زیر صفر رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای غباری که صبح ها کرمانشاه را در بر می گیرد

ماجرای غباری که صبح ها کرمانشاه را در بر می گیرد