مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-20ورزشي

اسکولاری: پرتغال با رونالدو شانس قهرمانی دارد/ نیمار باشکوه است


لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی اش در جام جهانی 2002 رهبری کرد، در مصاحبه با وب سایت فیفا پلاس از نیمار باشکوه تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در .

- لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی اش در جام جهانی 2002 رهبری کرد، در مصاحبه با وب سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی 2022 دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوییس فیلیپه اسکولاری تجربه قهرمانی در جام جهانی را با سرمربی گری برزیل در رقابت های جام جهانی 2002 کره و ژاپن دارد.

او در مصاحبه ای با بخش فیفا پلاس وب سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره چشم انداز کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی توسط کشورش صحبت کرده و از نیمار و کریستیانو رونالدو، ستاره های تیم های ملی فوتبال برزیل و پرتغال تمجید کرد.

اسکولاری در این مصاحبه تاکید معتقد است تیم ملی فوتبال برزیل با توجه این که سرمربی خود را در طی چند دوره حفظ کرده و سرمربی اش بیش ترین بهره را از مجموعه بازیکن های مستعد جدید وارد شده در چهار سال اخیر به صحنه بین المللی فوتبال گرفته شرایط مناسب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکولاری: پرتغال با رونالدو شانس قهرمانی دارد/ نیمار باشکوه است

اسکولاری: پرتغال با رونالدو شانس قهرمانی دارد/ نیمار باشکوه است