مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-20سياسي

شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان تاسیس می شود


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: شرکت گردشگری سلامت فارس با حضور 5 بیمارستان فعال این استان در گردشگری سلامت، - در کشور عمان تاسیس می شود.

سهراب شرفی یکشنبه 29 آبان در جلسه تخصصی کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس که با موضوع گردشگری سلامت برگزار شد، بیان کرد: در سفر اخیر سفیر عمان به اتاق بازرگانی فارس، موضوع نگرانی های مقامات این کشور از مرگ و میرهای اخیر چند تن از بیماران عمانی در فارس مطرح شد و یکی از درخواست های آنها رفع مشکلات حوزه گردشگری سلامت برای مردم کشور عمان بود که در این زمینه راهکارهایی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: همکاری و تقویت بیشتر مراودات استان فارس در حوزه گردشگری سلامت یکی از بخش های مورد تاکید کشور عمان است لذا در این زمینه باید راهکار مناسب و کاربردی در استان اجرایی شود.

شرفی با پیشنهاد تشکیل شرکتی با سهامداری پنج بیمارستان دارای گواهینامه IPD استان فارس در کشور عمان برای پذیرش بیماران از کشور عمان به فارس اظهار کرد: این شرکت بیماران را از کشور عمان پذیرش و خدمات خود را در استان فارس ارائه می دهد.

رییس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: در حال حاضر درصد زیادی از متقاضیان گردشگری سلامت فارس از کشور عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان تاسیس می شود

شرکت گردشگری سلامت فارس در عمان تاسیس می شود