مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-20سياسي

نوجوانان اغتشاشگر، فرزندان فضای مجازی هستند


مشاور رییس جمهور در امور روحانیت گفت: در چند سال اخیر کرونا باعث شد تا فرزندان این سرزمین به ناچار در اختیار فضای مجازی قرار گیرند؛ این نسل فرزندان آموزش و پرورش نیست بلکه فرزندان فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، امروز در همایش بصیرتی جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه، روحانیون و طلاب استان بوشهر برگزار شد با اشاره به معنی جهاد تبیین اظهار داشت: تلاش نفسگیر و مشقت همان جهاد تبیین است؛ جهاد صحنه های مختلفی دارد همچون، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی؛ اما امروز در عرصه جهاد تبیین هستیم که نوعی جهاد فرهنگی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاد تبیین اگر نباشد، جهاد شمشیر هرچه باشد از بین می رود، در واقع آنچه را که جهاد شمشیر را تکمیل می کند جهاد تبیین است، همچون حماسه عاشورا.

وی با بیان اینکه دشمن روی ارزش های دینی و فرهنگی متمرکز شده و از این طریق در ذهن ها نفوذ می کند گفت: تمام تلاش دشمن این است که مغزها را در اختیار بگیرد؛ دشمن اعتقاد دارد که با تفکری مواجه است که اندیشه غرب را به چالش کشیده بنابر این با همه وجود به صحنه آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان اغتشاشگر، فرزندان فضای مجازی هستند

نوجوانان اغتشاشگر، فرزندان فضای مجازی هستند