مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:512022-11-20سياسي

عابدینی: ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی ادعا و دروغ بزرگ دشمنان است


معاون امور استان های سازمان صداوسیما با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی رسیده است، گفت: جریان آزاد اطلاع رسانی دروغ بزرگ استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسن عابدینی در جریان سفر خود به این استان، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز یزد، با اشاره به توطئه های شوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی را یکی از ادعاهای دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی رسیده است.

عابدینی با بیان این که در عصر حاضر تفکر بسیجی که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است در هشت میلیون کیلومتر مربع کشورهای مختلف جهان پخش شده است، گفت: این مهم به جز با ایجاد جبهه رسانه ای جریان انقلاب میسر نمی شد.

معاون امور استان های صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با بیان این که حضرت امام صدا و سیما را دانشگاه عمومی لقب داده است، گفت: مقام معظم رهبری این سازمان را قرارگاهی برای گسترش امید و تلاش در کشور نامیدند.

محمدرضا شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد، نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت های دولتی فقط فرصتی برای ارائه خدمات است و مدیران باید بیش از پیش این مهم را پاس بدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابدینی: ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی ادعا و دروغ بزرگ دشمنان است

عابدینی: ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی ادعا و دروغ بزرگ دشمنان است