مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-20اقتصادي

برنامه ریزی برای افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر


معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی بررسی و برنامه ریزی برای افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر و تامین امنیت در حوزه حمل ونقل را از اهداف شانزدهمین همایش بین المللی و نمایشگاه «حمل ونقل روسیه» اعلام کرد.

- معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی بررسی و برنامه ریزی برای افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر و تامین امنیت در حوزه حمل ونقل را از اهداف شانزدهمین همایش بین المللی و نمایشگاه حمل ونقل روسیه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده، نماینده جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین همایش بین المللی و نمایشگاه حمل ونقل روسیه با بیان اینکه این نمایشگاه در بازه زمانی 23 تا 28 آبان ماه 1401 (14 تا 19 نوامبر 2022 میلادی) در چارچوب رویداد سالانه هفته حمل ونقل در شهر مسکو برگزار شد، اظهار کرد: در چارچوب این همایش مسائل مربوط به توسعه زیر ساخت های حمل ونقل، افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر و تامین امنیت در حوزه حمل ونقل برنامه ریزی و بررسی می شود.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در حاشیه این همایش با ایگور لویتین دستیار ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در خصوص راه های توسعه همکاری های حمل ونقلی فی مابین ایران و روسیه با تمرکز بر پروژه ساخت راه آهن رشت-آستارا به عنوان حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر

برنامه ریزی برای افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر