مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-20سياسي

بیرق مردانگی در اصفهان بار دیگر قد علم کرد


تشییع شهدای تروریستی اصفهان با حضور گسترده مردم ولایتمدار انجام شد تا بیرق مردانگی جاودانه بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

شهدایی که در دوران کنونی یارای شهدای دفاع مقدس را ادامه و از حریم امن جمهوری اسلامی و ناموس و امنیت شهر و کشورشان دفاع کردند.

در تاریخ سراسر نور این شهر و این دیار نام زیبای شهدا بر سر زبان ها جاری است و عملیات های تروریستی بسیاری توسط دشمن انجام شده که آمار بالای 17 هزار شهید ترور را در تاریخ نظام مقدس بر جای گذاشتند.

روزهای اخیر هم شاهد عملیات تروریستی مختلف بودیم که چشم دیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و جوانان بی گناه و بی دفاع ما را در کوچه ها و خیابان ها پر پر کردند.

25 آبان پر از مخاطره در آستانه سالگرد عملیات محرم و 370 شهید اصفهان در سال 61 عملیات تروریستی خانه اصفهان اتفاق افتاد و سه مدافع امنیت ایران اسلامی شهید سرهنگ اسماعیل چراغی، شهید محمد حسین کریمی و شهید محسن حمیدی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم.

مردم اصفهان امروز همه در خیابان های منتهی به میدان بزرگمهر جمع شده اند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند و به همه جهانیان اثبات کنند که خون شهید هدر نمی رود و همیشه جوشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرق مردانگی در اصفهان بار دیگر قد علم کرد

بیرق مردانگی در اصفهان بار دیگر قد علم کرد