مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-20سياسي

اقلیتی درون قدرت، عقده سرکوب مردم را دارند


عاجزانه خواهش می کنم، نسبت به افرادی که دستگیر شدند مدارا کرده و با روحیه پدرانه با آنان برخورد کنند.

آن هایی که خارج از جامعه ایران هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ایلنا، جهانبخش محبی نیا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعتراضات اخیر، در مورد نقض حقوق متهمان نگرانی هایی وجود دارد.

چقدر ضرورت دارد تا دادگاه متهمان شفاف و علنی برگزار شود و همچنین برخی خانواده ها از نحوه رسیدگی به پرونده متهمان و حق دسترسی به وکیل گلایه دارند، چقدر ضرورت دارد آقای اژه ای به طور مستقل به این موضوع ورود کند، گفت: برای من آثار تربیتی و روانی برگزاری دادگاه ها قابل پیش بینی نیست و نمی توانم در این حوزه اظهارنظر تخصصی داشته باشم.

اما از نظر سیاسی، با توجه به فاصله بین مردم و نهاد های رسمی کشور، تصور می کنم، تا حدی لازم است که دادگاه علنی برگزار شود تا حداقل بتواند بخشی از آن روحیه و جنبه های روانی و سیاسی عدم اعتماد را ترمیم کند.

وی افزود: نکته بعد آن است که با توجه به رویکرد های مثبت آقای اژه ای، در بین نخبگان و گروه های سیاسی، نسبت به گذشته اعتمادی به ایشان به وجود آمده است.

برای آنکه این اعتماد شکسته نشود و برای آنکه همبستگی بین مردم و حاکمیت توسط نهاد قوه قضاییه تا حدی استحکام پیدا کرده و مورد بازسازی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیتی درون قدرت، عقده سرکوب مردم را دارند

اقلیتی درون قدرت، عقده سرکوب مردم را دارند