مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-20سياسي

نوجوانان وارثان اصلی انقلاب و کشور هستند


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در کاخ تاریخی شمس (مروارید) در استان البرز، از بخش های مختلف این کاخ تاریخی بازدید کرد.

- ایسنا/البرز قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در کاخ تاریخی شمس (مروارید) در استان البرز، از بخش های مختلف این کاخ تاریخی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی روز یکشنبه 29 آبان در سفر به استان البرز با همراهی تعدادی از مسئولان استانی از کاخ تاریخی شمس یا کاخ مروارید بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این بنای تاریخی و نحوه حفاظت و نگهداری از آن قرار گرفت.

در این بازدید قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت صیانت و پاسداشت آثار فرهنگی و تاریخی بر تدوین روش های اصولی حفاظت از آثار و بناهای تاریخی تاکید کرد.

دارابی با اشاره به اهمیت روایتگری صحیح ادامه داد: راهنمایان گردشگری ما و افرادی که در بناهای تاریخی و کاخ ها بازدیدکنندگان را راهنمایی و بخش هایی از تاریخ را روایت می کنند باید شیوه های صحیح روایت گری را بدانند.

در حقیقت روایتگری صحیح رویدادهای تاریخی بخش مهمی از جهاد تبیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان وارثان اصلی انقلاب و کشور هستند

نوجوانان وارثان اصلی انقلاب و کشور هستند