مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:372022-11-20بين الملل

ابراز ناامیدی سازمان ملل و اتحادیه اروپا از نتایج کنفرانس آب وهوایی شرم الشیخ


کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد 2022 در شرم الشیخ در حالی با تصویب تاسیس صندوق جبران تلفات و خسارات به پایان رسید که دبیر کل سازمان ملل و اتحادیه اروپا نسبت به نتایج این کنفرانس ابراز ناامیدی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، امروز یکشنبه از اینکه کنفرانس آب و هوای COP27 (کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد 2022) در شرم الشیخ نتوانست طرحی برای کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای،  ارائه کند، ابراز تأسف کرد.

گوترش تاکید کرد: ما اکنون به کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای نیاز داریم و این موضوعی است که این کنفرانس آب و هوایی به آن توجه نکرد.

اتحادیه اروپا نیز ناامیدی خود را از دستیابی نمایندگان حاضر در کنفرانس شرم الشیخ در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ابراز کرد.

فرانس تیمرمنز، نایب رییس کمیسیون اروپا هم در جلسه پایانی کنفرانس گفت: آنچه که ما هم اکنون در اختیار داریم به عنوان یک گام رو به جلو کافی نیست؛ زیرا خبری از تلاش های اضافی از سوی آلاینده های اصلی برای کاهش بیشتر انتشارگازهای گلخانه ای نیست.

ما از اینکه این امر محقق نشد ناامید شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز ناامیدی سازمان ملل و اتحادیه اروپا از نتایج کنفرانس آب وهوایی شرم الشیخ

ابراز ناامیدی سازمان ملل و اتحادیه اروپا از نتایج کنفرانس آب وهوایی شرم الشیخ