مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-20سياسي

ضرورت بازمعماری تجارت انرژی در مواجهه با تحریم ها


به عقیده کارشناسان، به منظور بازمعماری تجارت انرژی کشور، لازم است یک چارچوب تحلیلی برای مقایسه انواع حامل های انرژی به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست رونمایی از طرح بازمعماری تجارت انرژی کشور تهیه شده توسط گروه انرژی اندیشکده سیاست­گذاری امیرکبیر با حضور اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی، مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ابوذر گوهری مقدم معاون سیاسی و بین ­الملل مرکز بررسی ­های استراتژیک ریاست جمهوری و مجید شاکری، کارشناس مسائل اقتصاد بین الملل، برگزار شد.

* طرح بازمعماری تجارت انرژی، نظم جدید اقتصاد سیاسی را بر کشور حاکم می کند در ابتدا علیرضا صفری، مسئول اندیشکده سیاست­گذاری امیرکبیر، ضمن خیر مقدم به مدعوان و حضار در خصوص طرح بازمعماری انرژی اظهار داشت: این طرح پشتوانه پژوهشی بسیاری داشته و قدمت آن به تاسیس گروه انرژی اندیشکده در سال 1394 بازمی ­گردد.

اینک عصاره و خروجی عمده پژوهش ­های گروه به طرح فعلی رسیده است که سرفصل ­های پژوهش ­های مذکور به عنوان نمونه شامل راهبرد آمریکا در حوزه گاز، مقایسه صادرات گاز به روش خط لوله و ال.

ان.

جی، تحریم نفت و غیره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازمعماری تجارت انرژی در مواجهه با تحریم ها

ضرورت بازمعماری تجارت انرژی در مواجهه با تحریم ها