مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-20فرهنگي

گیلان از نظر توجه به حوزه سینما وضعیت خوبی دارد


رییس انجمن سینمای جوان کشور با اشاره به وجود 5 دفتر سینمایی در این استان گفت: گیلان از نظر توجه به حوزه سینما وضعیت خوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی آذر پندار ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت و اولین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی گیلدخت در تالار مرکزی رشت با اشاره به اجحاف انجام گرفته در حوزه سینمایی در استان ها گفت: بیشترین توجهات به چهره هایی بوده که امروز بیشترین لطمات از سمت آنان متوجه کشور است و چهره های بی توقع شهرستانی مورد اجحاف قرار گرفتند.

رییس انجمن سینمای جوان کشور با بیان اینکه در برخی شهرها باید سینماگران شهر را به مسئولان معرفی کنیم اما در رشت این مشکل وجود ندارد، افزود: شناخت کافی و خوبی نسبت به هنرمندان گیلانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه گیلان از جهت توجه به حوزه سینما وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: وجود 5 دفتر سینمایی در گیلان نشانه آن است که توجه کافی از سمت مسئولان به هنرمندان وجود دارد.

آذرپندار با بیان اینکه طی سال های اخیر در جشنواره فیلم کوتاه تهران نمایندگانی از گیلان حضور داشتند، گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران یکی از بهترین جشنواره های سطح دنیا است و شهر رشت در چنین جشنواره ای نماینده بین برگزیدگان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از نظر توجه به حوزه سینما وضعیت خوبی دارد

گیلان از نظر توجه به حوزه سینما وضعیت خوبی دارد