مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-20اقتصادي

گزارش 21 هزار «کودک آزاری» به اورژانس اجتماعی


سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه بیشترین نوع کودک آزاری، کودک آزاری از نوع «غفلت» است، اظهار کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: محمدرضا حیدرهایی با اشاره به روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری، اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون 21 هزار و 406 مورد کودک آزاری از طریق خط 123 اورژانس اجتماعی گزارش شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش چندانی روبه رو نبوده است.

وی ادامه داد: اگر هم در آمار تماس های یک الی دو سال گذشته به نظر می رسد که موارد کودک آزاری افزایش یافته این موضوع به دو علت وابسته است؛ در زمان شیوع بیماری کرونا برخی از مردان مشاغل خود را از دست داده و زمان حضورشان در خانواده بیشتر شده است و شاید این افزایش زمان حضور، اختلافات خانوادگی را بیشتر کرده است؛ از سوی دیگر نیز آگاهی مردم نسبت به خدمات 123 افزایش یافته که این دو مورد می تواند در افزایش تماس ها موثر باشد.

گزارش 21 هزار کودک آزاری به اورژانس اجتماعی سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این سوال که براساس گزارشات موجود بیشترین نوع کودک آزاری مربوط به چه نوع بوده است؟ بیان کرد: علاوه بر کودک آزاری های جسمی، جنسی و روانی در دسته بندی کلی کودک آزاری، موضوع غفلت نیز یکی از موارد کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 21 هزار «کودک آزاری» به اورژانس اجتماعی

گزارش 21 هزار «کودک آزاری» به اورژانس اجتماعی