مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-20اجتماعي

مهلت ثبت نام آزمون دکتری سال 1402 تا 3 آذرماه تمدید شد


معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1402 تا 3 آذر ماه خبر داد و گفت: تاکنون حدود 80 هزار متقاضی شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون دکتری از روز 22 آبان ماه آغاز شد و تا به امروز 29 آبان ماه دارد که تاکنون حدود 80 هزار متقاضی شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی با اشاره به درج اصلاحیه جدید در سایت سازمان سنجش گفت : لازم است داوطلبان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام ،اطلاعیه و اصلاحیه جدید آزمون دکتری نیمه متمرکز را به دقت مطالعه کرده و در صورت حائز شرایط و ضوابط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان باید در انتخاب کد رشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند چرا که پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی به درخواست های داوطلبان مبنی بر اصلاح رشته امتحانی و یا جابجایی حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مروتی افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون دکتری سال 1402 تا 3 آذرماه تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون دکتری سال 1402 تا 3 آذرماه تمدید شد