مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-20اجتماعي

ایجاد آزمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و وزارت آموزش و پرورش


با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش آموزان، فرصت و زمینه ای فراهم می کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالحسین شاهوردی در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش وپرورش و پژوهشگاه رویان ضمن قدردانی از نگاه مثبت وزیر آموزش وپرورش به پژوهشگاه رویان و حمایت های مجموعه وزارتخانه اظهار داشت: امیدوارم این نگاه مثبت، پاسخ شایسته ای از سوی مجموعه رویان به دنبال داشته باشد.

وی افزود: نگاه پژوهشگاه رویان امتداد یک فرهنگ کاری و حرفه ای است تا با همراهی آموزش وپرورش آینده روشنی برای کشورمان رقم بخورد.

شاهوردی با اشاره به اینکه پژوهشگاه رویان اقدامات و برنامه هایی برای آشنایی دانش آموزان با این عرصه مدنظر دارد، ادامه داد: یکی از برنامه ها این است که با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش آموزان، فرصت و زمینه ای فراهم می کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.

رییس پژوهشگاه رویان تأکید کرد: به اندازه وسع خودمان حرکت می کنیم و امیدواریم با نگاه خوبی که در وزارت آموزش وپرورش دارد، جوانه ای که دررویان شکل گرفته است باقوت ادامه یابد و تقویت شود تا در مدارس و بین دانش آموزان تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آزمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و وزارت آموزش و پرورش

ایجاد آزمایشگاه مشترک پژوهشگاه رویان و وزارت آموزش و پرورش