مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-20سياسي

ضرورت نظارت والدین بر استفاده از فضای مجازی توسط فرزندان


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: استفاده از فیلترشکن ها باعث شده تا فرزندان بدون ضابطه وارد فضای مجازی شوند و خانواده ها باید بر عملکرد آنها نظارت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین بشری بیان کرد: گسترش استفاده از فضای مجازی در روابط فرزندان و والدین تغییراتی به وجود آورده که کاهش نقش خانواده به عنوان مرجع، کاهش ارتباط والدین با فرزند، شکاف بین نسلی، از بین رفتن حریم فی ما بین فرزندان و والدین را به عنوان بخشی از این تغییرات می توان نام برد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های نسل امروز، استفاده بیش از حد از اینترنت و فضای مجازی است، این مشکل که بیشتر جوانان و میانسالان را درگیر کرده به تازگی به نوجوانان و کودکان هم رسوخ کرده و باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری برای خانواده ها شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: اعتیاد به اینترنت و فضای مجازی می تواند مشکلات جدی تحصیلی و خانوادگی برای مخاطبان به وجود آورده و در بسیاری از مواقع منجر به اختلاف خانوادگی شده است، ضمن اینکه ما شاهد این پدیده در میان جوانان و نوجوانان هستیم که برخی از آنها شب ها را تا صبح با اینترنت و فضای مجازی می گذرانند و تمام صبح را خواب هستند و این مسئله آغازگر آسیب های متعدد دیگر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت والدین بر استفاده از فضای مجازی توسط فرزندان

ضرورت نظارت والدین بر استفاده از فضای مجازی توسط فرزندان