مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-20سياسي

برگزاری 200 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در نهاوند


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری 200 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

- علی مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه این برنامه ها از 29 آبان تا 5 آذر برگزار می شود، افزود: افتتاح 3 منزل مسکونی محرومین و مرکز دستاوردهای بسیج با 52 غرفه در خیابان ابوذر و فعالیت یک ماهه از عرضه صنایع دستی تا ویزیت رایگان و پزشک از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری 190 نشست جهاد تبیین، 8 یادواره شهدا، اعزام 2 اکیپ به مناطق محروم، ویزیت رایگان، رزمایش جهادگران فاطمی 2، اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرهای گیان، فیروزان، برزول و نهاوند، عطر افشانی مزار شهدا در 100 نقطه و 4 مرکز بخش شهرستان، از دیگر برنامه های شاخص نهاوند در هفته بسیج است.

مختاری تصریح کرد: 43 سال از تشکیل بسیج و شجره طیبه به فرمان حضرت امام (ره) می گذرد و این اقدام بی مشابه و مدبرانه به عنوان یک گروه مردمی که اکنون به برکت همین تفکر بسیجی و رهبری مدبرانه با اقتدار وارد گام دوم خود شده است و این درخت تنومند در قلب آزادگان جهان ریشه دوانیده است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف بسیج در کنار خلق همه حماسه های بزرگ در این مدت، تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت فرصت ها برای توسعه و پیشرفت نظام اسلامی و کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در نهاوند

برگزاری 200 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در نهاوند