مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-20اجتماعي

88.1 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری باسواد هستند


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در محدودی سنی 10 تا 49 سال حدود 97 درصد جمعیت استان باسواد هستند، گفت: اما در محدوده سنی بالای 6 سال 88.

- 1 درصد جمعیت استان باسواد هستند.

یاسر خسروی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکم آذرماه آغاز ثبت نام سال تحصیلی جدید سوادآموزان است، اظهار کرد: هر سال سهمیه ای به استان ها در حوزه سودآموزی بیسوادان تخصیص پیدا می کند و افراد در شهرستان های چهارمحال و بختیاری تحت پوشش سوادآموزی قرار می گیرند، امسال 4560 نفر در سه دوره در استان تحت پوشش قرار می گیرند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: سهمیه آموزش سوادآموزان در شهرستان ها بر اساس تعداد بی سوادان و جمعیت تخصیص پیدا می کند، شهرستان لردگان بیش ترین آمار بی سوادان در استان را به خود اختصاص داده است، بنابراین بیش ترین سهمیه به این شهرستان اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت آموزش دهندگان در حوزه سوادآموزی در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: افراد بی سواد و کم سواد توسط این آموزش دهندگان شناسایی و در صورت تمایل تحت پوشش سوادآموزی قرار می گیرند، سوادآموزان به سه دوره تقسیم می شوند که نهایت تا پایان دوره ابتدایی در این کلاس های سوادآموزی شرکت می کنند، دوره اول مربوط به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88.1 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری باسواد هستند

88.1 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری باسواد هستند