مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-20فناوري

اتصال 720 روستای بالای 20 خانوار خوزستان به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از اتصال 720 روستای بالای20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: به دنبال افزایش سطح ارتباطی و بهبود زیرساخت های ارتباطات در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از اتصال 720 روستای بالای20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: به دنبال افزایش سطح ارتباطی و بهبود زیرساخت های ارتباطات در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

علی صالح نساج در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای زیرساخت های ارتباطات در خوزستان اظهار کرد: در یک سال اخیر 720 روستای بالای 20 خانوار در خوزستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها نشان دهنده ارتقا و توسعه پوشش ارتباطی در مناطق کم جمعیت و کم برخودار است، افزود: به دنبال افزایش سطح ارتباطی و بهبود زیرساخت های ارتباطات در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به طرح های توسعه زیرساخت های ارتباطی در روستاها گفت: یکی از طرح های در دست اقدام برای توسعه زیرساخت های روستایی، توسعه شبکه فیبر نوری است.

در این راستا 372 کیلومتر فیبر نوری روستایی از محل اعتبار طرح USO تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 720 روستای بالای 20 خانوار خوزستان به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 720 روستای بالای 20 خانوار خوزستان به شبکه ملی اطلاعات