مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-20دانش

بومی سازی فناوری تولید برق از امواج دریا در دانشگاه صنعتی اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهریار منصورزاده، مدیر گروه پژوهشی هیدرودینامیک پژوهشکده زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در یک همکاری علمی بین المللی با محققان دانشگاه صنعتی هامبورگ، - محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در یک همکاری علمی بین المللی با محققان دانشگاه صنعتی هامبورگ، اقدام به ساخت و توسعه یک مبدل انرژِی موج نقطه ای دو بدنه ای کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهریار منصورزاده، مدیر گروه پژوهشی هیدرودینامیک پژوهشکده زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در یک همکاری علمی بین المللی با محققان دانشگاه صنعتی هامبورگ، اقدام به ساخت و توسعه یک مبدل انرژِی موج نقطه ای دو بدنه ای کردند.

مدیرگروه پژوهشی هیدرودینامیک پژوهشکده زیر دریا دانشگاه صنعتی اصفهان بیان کرد: دانش فنی و بومی سازی فناوری ساخت اولین مدل مبدل انرژِی موج دو بدنه ای کشور به دست محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در یک همکاری علمی بین المللی به دست آمده است.

 منصور زاده، با اشاره به مشخصات فنی این مبدل تولید کننده الکتریسیته، یادآوری کرد: مدل پایلوت ساخته شده در این پژوهشکده با ظرفیت تولید برق 8 وات، از یک بدنه شناور و یک بدنه مغروق، شامل یک دکل و یک صفحه سنگین افقی، تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی فناوری تولید برق از امواج دریا در دانشگاه صنعتی اصفهان

بومی سازی فناوری تولید برق از امواج دریا در دانشگاه صنعتی اصفهان