مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-20اقتصادي

تولید انرژی فرصتی برای اشتغال پایدار مددجویان قزوینی


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از اهدای 110 پنل خورشیدی خانگی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: مددجویان می توانند با استفاده از این پنل های خورشیدی علاوه بر تولید انرژی، - ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از اهدای 110 پنل خورشیدی خانگی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: مددجویان می توانند با استفاده از این پنل های خورشیدی علاوه بر تولید انرژی، به درآمد ثابت و پایدار دست یابند.

درآمد خانواده ها از درآمد تولید برق خانگی، میانگین پنج تا 11 میلیون تومان است.

ناصر ظاهری یکشنبه 28 آبان 1401 در نشت با برخی خیران کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: تولید انرژی فرصتی نوین برای رسیدن به اشتغال پایدار مددجویان قزوینی است در همین راستا نیز، تلاش کردیم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را به این سمت وسو سوق دهیم.

وی بابیان اینکه، تولید برق یکی از طرح های موفق اشتغال زایی است، عنوان کرد: در این طرح، نیروگاه های کوچک پنج کیلوواتی بر بام منازل مددجویان نصب شده است که برق آن توسط شرکت برق بر اساس قرارداد منعقدشده، خریداری می شود.

ظاهری افزود: طرح تولید برق خورشیدی باهدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویانی که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجراشده است و در همین راستا نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انرژی فرصتی برای اشتغال پایدار مددجویان قزوینی

تولید انرژی فرصتی برای اشتغال پایدار مددجویان قزوینی