مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-20اجتماعي

درخشش 2 دانش آموز چهارمحالی در المپیادهای علمی کشور


رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: دو دانش آموز دختر استان در المپیادهای علمی دانش آموزی علوم زمین و سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی صاحب مدال شدند.

- فاطمه رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نگار مقدس قهفرخی و مریم صفایی راد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به ترتیب موفق به کسب مدال طلای المپیاد علمی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و مدال نقره در المپیاد علمی علوم زمین در سال تحصیلی 1401-1400 شدند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان، عنوان کرد: بدون شک این موفقیت ها با تلاش و پشتکار این دانش آموزان و برنامه ریزی و پیگیری برگزار شد.

رییسی ادامه داد: در مرحله اول این رقابت ها یک هزار و 536 نفر در استان به رقابت پرداختند که 167 نفر از دانش آموزان به مرحله دوم راه یافتند.

وی تصریح کرد: از شرکت کنندگان مرحله دوم چهار نفر از دانش آموزان استان در رشته های اقتصاد و مدیریت، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و علوم زمین به مرحله نهایی تابستان رسیدند.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 2 دانش آموز چهارمحالی در المپیادهای علمی کشور

درخشش 2 دانش آموز چهارمحالی در المپیادهای علمی کشور