مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-20سياسي

تکمیل طرحهای نیمه تمام با ظرفیت بخش خصوصی/نقش آفرینی یزدیها در توسعه سواحل مکران


دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام و نقش آفرینی استان در توسعه سواحل مکران تاکید کرد.

- ایسنا/یزد دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام و نقش آفرینی استان در توسعه سواحل مکران تاکید کرد.

مجید دهقانی زاده در نهمین نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در تالار کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به آیین نامه اجرایی بند(الف) تبصره(4) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور، گفت: این آیین نامه به موضوع مشارکت عمومی و خصوصی و همچنین ضرورت هماهنگی، تدبیر و هم اندیشی برای واگذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آن اشاره دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این آیین نامه را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: لازم است در استان نیز برمبنای آیین نامه اجرایی بند(الف) تبصره(4) قانون بودجه 1401 از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام دستگاه های اجرایی استفاده شود.

دهقانی زاده با بیان اینکه اگر طرح های نیمه تمام در پیوست قانون بودجه بخواهد با هزینه دولت تکمیل شود به زمانی بیش از 15 سال نیاز است، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرحهای نیمه تمام با ظرفیت بخش خصوصی/نقش آفرینی یزدیها در توسعه سواحل مکران

تکمیل طرحهای نیمه تمام با ظرفیت بخش خصوصی/نقش آفرینی یزدیها در توسعه سواحل مکران