مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-20سياسي

اجرای 245 عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن


فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه فریدن با بیان اینکه بسیج خدمتگزار ملت ایران است، گفت: 245 عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد مهدی مولیانی فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه فریدن ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران به مناسب هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و پاک و مطهری از مجموعه های پر افتخار در طول 43 سال پس از گذشت سال انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج یکی از بزرگترین تشکیلات حکومت اسلامی و مایه عزت، افتخار و امید کشور و نظام است، افزود: امروز دغدغه همه بسیجیان پیشرفت جمهوری اسلامی در همه عرصه های مختلف است و این پیشرفت مایه بیم و هراس دشمنان است.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج فریدن بیان کرد: با توجه به شرایط امروزی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری برای از بین بردن حیله و مکر دشمنان بحث جهاد تبیین است؛ در همین راستا ناحیه مقاومت شهرستان فریدن تعداد 245 عنوان برنامه با موضوعات مختلف در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده است که با همراهی بسیجیان و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

مولیانی تاکید کرد: از جمله برنامه هایی که در هفته بسیج اجرا می شود می توان به فضا سازی همه پایگاه ها، حسینیه ها و مساجد و تزیین و نصب بنر، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برپایی غرفه ی دانش بنیان و نمایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 245 عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن

اجرای 245 عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن