مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:222022-11-20حوادث

برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی در زاهدان


رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی در زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مانور خودرویی به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی در زاهدان برگزار شد.

رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات مانور اظهار کرد: به منظور ارتقای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی با همکاری عزیزانمان در اداره راهداری ،اورژانس و پایانه ها جلسه هم اندیشی و مانور خودرویی برگزار شد.

مهدی خمر افزود: تصادفات جاده ها 30 درصد کل حوادث کشور را به خود اختصاص داده و 75 درصد از آمار جانباختگان مختص تصادفات برون شهری است و طبق آمار سازمان بهداشت جهانی کشور ایران از نظر وسعت تصادفات رانندگی مقام پنجم را در جهان احراز کرده که بخش قابل توجهی از تصادفات ترافیکی به دلیل اشتباهات انسانی است.

رییس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: چهار عامل موثری که در بروز تصادفات نقش مهمی دارند شامل موضوع انسانی جاده وسیله نقلیه و عوامل محیطی هستند.

سرهنگ خمر گفت: مهمترین عوامل موثر در مرگ و میر تصادفات از نظر کارشناسی پلیس، اول سرعت و سبقت های غیرمجاز و رانندگی های پرخطر، دوم عدم استفاده از کمربند ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی در زاهدان

برگزاری مانور خودرویی به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی در زاهدان