مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-20سياسي

آمادگی واگذاری ظرفیت های آموزشی فنی و حرفه ای به بخش غیردولتی


معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان فنی و حرفه ای از آمادگی برای واگذاری ظرفیت های بلااستفاده این مجموعه به بخش غیردولتی علاقه مند به کار آموزشی و سرمایه گذاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان فنی و حرفه ای از آمادگی برای واگذاری ظرفیت های بلااستفاده این مجموعه به بخش غیردولتی علاقه مند به کار آموزشی و سرمایه گذاری خبر داد.

امیر میمنت آبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان که امروز (29 آبان ماه) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین این اداره کل، اظهار کرد: خوزستان، استانی بزرگ و دارای تعداد زیادی مراکز آموزش فنی و حرفه ای است و امیدواریم شاهد افزایش کمی و کیفی مهارت آموزی در استان باشیم.

امیدواریم پتانسیل موجود باعث توسعه بخش غیردولتی و خصولتی فنی و حرفه ای باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خصوص اهمیت و کشش و ظرفیت فنی و حرفه ای در توسعه استان خوزستان، اطمینان دارم که این استان می تواند هم استانی مرفه باشد و در آن شاهد فقر و بیکاری و معضلات اجتماعی نباشیم و هم می تواند به پبشرفت و آبادانی کل کشور کمک کند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان فنی و حرفه ای گفت: اگر به این اعتماد به نفس و خودباوری و توانمندی موجود در نیروها و کارکنان اعتماد کنیم، شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی واگذاری ظرفیت های آموزشی فنی و حرفه ای به بخش غیردولتی

آمادگی واگذاری ظرفیت های آموزشی فنی و حرفه ای به بخش غیردولتی