مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-20بين الملل

مقام آمریکایی: در حال ایجاد سامانه های دفاعی در خاورمیانه هستیم


هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کنفرانس منامه مدعی شد ایالات متحده در حال تقویت زیرساخت های دفاعی در غرب آسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برت مک گورک هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور غرب آسیا و شمال آفریقا یکشنبه (20 نوامبر، 29 آبان) در کنفرانس سالانه گفت وگوی منامه در بحرین مدعی شد ایالات متحده در حال تقویت زیرساخت های دفاعی در غرب آسیا است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، این مقام ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه ضمن این ادعا که واشنگتن بر جلوگیری از تهدیدهای قریب الوقوع در منطقه استراتژیک غنی از انرژی و پردرگیری متمرکز است ، گفت: ایالات متحده در حال حاضر فعالانه در حال ساخت و ایجاد معماری یکپارچه دفاع هوایی و دریایی در این منطقه است.

  او بدون اشاره به جزییات مدعی شد: چیزی که مدت ها درباره آن صحبت می شد، اکنون از طریق شراکت نوآورانه و فناوری های جدید در حال انجام است.

  فرمانده سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) هم شنبه (19 نوامبر، 28 آبان) در کنفرانس سالانه منامه در بحرین گفت گروه ضربت به رهبری این کشور 100 شناور بدون سرنشین را در آب های راهبردی منطقه خلیج فارس برای جلوگیری از آنچه تهدیدات دریایی خواند، مستقر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: در حال ایجاد سامانه های دفاعی در خاورمیانه هستیم

مقام آمریکایی: در حال ایجاد سامانه های دفاعی در خاورمیانه هستیم