مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-20اقتصادي

حضور روس ها در ساخت خط آهن رشت-آستارا تا 1 ماه آینده نهایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده اظهار کرد: چارچوب شانزدهمین همایش بین المللی و نمایشگاه «حمل ونقل روسیه» مسائل مربوط به توسعه زیر ساخت های حمل ونقل، - معاون وزیر راه و شهرسازی از به نتیجه رسیدن حضور روس ها در ساخت خط آهن رشت-آستارا تا 15 دسامبر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی برقی کردن خط آهن اینچه برون-گرمسار تسریع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده اظهار کرد: چارچوب شانزدهمین همایش بین المللی و نمایشگاه حمل ونقل روسیه مسائل مربوط به توسعه زیر ساخت های حمل ونقل، افزایش کیفیت جابجایی بار و مسافر و تامین امنیت در حوزه حمل ونقل برنامه ریزی و بررسی می شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش با ایگور لویتین دستیار ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در خصوص راه های توسعه همکاری های حمل ونقلی بین ایران و روسیه با تمرکز بر پروژه ساخت راه آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: همچنین در این ملاقات طرفین ضمن اشاره به اهتمام و تاکید روسای جمهور دو کشور در خصوص تسریع آغاز عملیات اجرایی ساخت این مسیر ترانزیتی استراتژیک ایجاد این زیر ساخت را تضمین کننده ترانزیت 15 میلیون تن کالا در سال تا پایان سال 2030 میلادی و در صورت توسعه و بهسازی خطوط موازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روس ها در ساخت خط آهن رشت-آستارا تا 1 ماه آینده نهایی می شود

حضور روس ها در ساخت خط آهن رشت-آستارا تا 1 ماه آینده نهایی می شود