مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-20دانش

تجمع برخی از داوطلبان کنکور مقابل وزارت علوم


گروهی از داوطلبان کنکور 1401 که در آزمون مجدد سازمان سنجش شرکت کرده بودند، در اعتراض به برگزاری آزمون رفع شبهه، ظهر امروز 30 آبان در مقابل وزارت علوم، - تحقیقات و فناوری تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، سازمان سنجش کشور نسبت به نتایج حدود یک هزار نفر از داوطلبان کنکور سراسری 1401 مشکوک شد.

شبهات وارده به نتایج آزمون این داوطلبان با استناد به مواردی مانند همخوان نبودن نتایج آزمون کتبی با سوابق تحصیلی ، یا عدم مطابقت نتیجه به دست آمده آزمون 1401 با آزمون ها قبلی بود و این دو مورد، معیاری برای شبهه دار شدن نتایج برخی از داوطلبان قرار گرفت.

یکی از معترضان، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سازمان سنجش در تماس با ما مدعی شد که نتایجی که در کنکور 1401 کسب کرده ایم، اعتبار ندارد و می بایست درآزمون مجدد شرکت کنیم.

وی ادامه داد: 1000 داوطلب کنکور در شرایط مشابه ما بودند که از این تعداد، حدود 700 نفر در آزمون مجدد که در اواسط مهر ماه برگزار شد، شرکت کردند.

این پایان ماجرا نیست؛ چرا که سازمان سنجش در تماس با 500 نفر از این جمعیت 700 نفره که در آزمون مجدد شرکت کرده اند، مجددا دعوت کرد تا در یک آزمون دیگر شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع برخی از داوطلبان کنکور مقابل وزارت علوم

تجمع برخی از داوطلبان کنکور مقابل وزارت علوم