مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-20بين الملل

حماس جرم انگاری اقدامات اسراییل در حق کودکان را خواستار شد


جنبش حماس امروز (یکشنبه) در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کودک، از سازمان ملل خواست اقدامات اسراییل در نقض حقوق کودکان فلسطینی را جرم اعلام کرده و سران آن را به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کند.

- جنبش حماس امروز (یکشنبه) در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی کودک، از سازمان ملل خواست اقدامات اسراییل در نقض حقوق کودکان فلسطینی را جرم اعلام کرده و سران آن را به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای که امروز به مناسبت روز جهانی کودک منتشر کرد، از سازمان ملل خواست اقداماتی را که رژیم صهیونیستی در نقض حقوق کودکان در اراضی اشغالی مرتکب می شود، جرم تلقی کند.

حماس در بیانیه خود آورد، سازمان ملل در حالی امروز را به عنوان روز جهانی کودک جشن می گیرد که رنج و مشکلات کودکان فلسطینی ادامه داشته و آنها به دلیل ماشین جنگی اسراییل و سیاست های نژادپرستانه آن از جمله قتل، اسارت، تحت تعقیب قرار دادن، محاصره، محدودسازی، محروم کردن از درمان، دارو و تحصیل و ممانعت از ساده ترین حقوق انسانی، با بدترین جنایات مواجه هستند .

همچنین این جنبش فلسطینی تاکید کرد: در نتیجه اقدامات ناقض حقوق توسط اسراییل، از ابتدای سال جاری میلادی بیش از 35 کودک به شهادت رسیده و بیش از 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس جرم انگاری اقدامات اسراییل در حق کودکان را خواستار شد

حماس جرم انگاری اقدامات اسراییل در حق کودکان را خواستار شد