مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-20سياسي

تیر دشمن در تمام عرصه ها، علیه کشور همواره به سنگ خورده است


غلامی ضمن تحسین عملکرد نیروی های انتظامی و امنیتی در اغتشاشات اخیر، گفت: آنها سینه خود را سپر گلوله های دشمن کردند تا فضا برای روشنگری ایجاد شود؛ - در چنین موقعیتی نباید سنگر را خالی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در جلسه شورای راهیاری شبکه شریکه الامام، ناظر بر مسائل اخیر پیش آمده در کشور و شهادت و داغدار شدن خانواده ها، کشف حجاب، توهین ها و حرمت شکنی ها، از مخاطبان خود خواست که به زوایای مختلف این مسائل توجه کنند و علاوه بر نگاه خرد و غرق شدن در جزییات ماجرا، با کلان نگری، افق ها را وسیع تر مشاهده کنند تا بتوانند به جمع بندی های متفاوت تری دست یابند.

وی افزود: اگر از با دید جزیی به ماجرا و مسائل پیش آمده در کشور نگاه شود، تحلیل ما یک وضعیت تیره و تار را به نمایش خواهد گذاشت، اما اگر با دید کلان تری به ماجرا نگاه شود، به نتایج امید بخش تری می توان دست یافت.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به کینه دشمن در پی شکست های مکرری که از ایران و جمهوری اسلامی متحمل شده اند، بیان داشت: در مواجهه با غرب و در جنگ اقتصادی، تحریم های فلج کننده دشمن را خنثی ساختیم و در جنگ نظامی 8 سال دفاع مقدس نیز به یک بازدارندگی پایداری دست یافتیم که جرأت حمله نظامی را برای همیشه از دشمن گرفت و در مجموع جنگ های سیاسی، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر دشمن در تمام عرصه ها، علیه کشور همواره به سنگ خورده است

تیر دشمن در تمام عرصه ها، علیه کشور همواره به سنگ خورده است