مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-20حوادث

سارقان سیم و کابل دنا در دام پلیس/دلیل سرقت از زبان سارقین+تصویر و فیلم


سارقان سیم و کابل شهرستان دنا در دام پلیس گرفتار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، سارقان سیم و کابل های شهرستان دنا در دام مأمورین انتظامی شهرستان دنا  افتادند.

صبح روز یکشنبه 29 آبان ماه راس ساعت 5 صبح مأمورین کلانتری و یگان امداد شهر سی سخت در یک اقدام ضربتی موفق شدند 3 سارق را که چندین مدت اقدام به سرقت سیم و کابل های شهر سی سخت و حوزه شهرستان دنا می کردند را دستگیر و روانه بازداشتگاه کنند.

 سرهنگ تقوی نژاد فرمانده  انتظامی دنا در گفت و گو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختمان های نیمه کاره زیادی در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف وجود دارد و سارقان هم عمده سرقت آنها سیم و کابل است تا جایی که امکان دارد از نگهبان استفاده کنند و یا وسائل و ابزار آلات خود را در جایی امن قرار دهند تا از دید سارقان به دور باشد.

سرهنگ تقوی نژاد اظهار داشت: شهروندان در هر جایی از شهرستان دنا در هر ساعتی از شبانه روز در صورت مشاهده هر فرد مشکوک سریعا مراتب را به 110 گزارش دهند تا مأمورین ما در اولین فرصت به محل اعزام شوند.

وی گفت: در این عملیات 3 فرد سارق یک دستگاه خودرو، ابزار آلات سرقت، ادوات جرم و چند صد متر سیم و کابل کشف و ضبط و سارقین تحویل مقامات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سیم و کابل دنا در دام پلیس/دلیل سرقت از زبان سارقین+تصویر و فیلم

سارقان سیم و کابل دنا در دام پلیس/دلیل سرقت از زبان سارقین+تصویر و فیلم