مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-20حوادث

دستگیری یکی از عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی و یکی از لیدرهای اغتشاشات


اخبار اخیر پلیس پیشگیری پایتخت حاکی از دستگیری عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران، دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات، دستگیری موبایل قاپان و .

- .

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ صادق ضرونی - سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری فروشنده تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران گفت: ماموران کلانتری 106نامجو با اشراف اطلاعاتی خود متوجه شدند که فردی با مراجعه به مناطق شرقی کشور تعدادی تجهیزات دفاع شخصی تهیه کرده و قصد فروش این تجهیزات به اغتشاشگران را دارد.

لذا سریعا بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به توقیف خودروی فرد مورد نظر ادامه داد: ماموران پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و کنترل تردد این فرد، پس از هماهنگی قانونی خودروی وی را در یکی از خیابان های محله نامجو توقیف کردند.

همچنین در بازرسی از داخل آن 10 عدد افشانه اشک آور و یک عدد شوکر کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اعترافات متهم اظهار کرد: وی پس از انجام اعترافات خود و تکمیل پرونده اش به دادسرا انتقال یافت.

شناسایی و دستگیری عامل اغتشاش در محله غیاثی در ادامه سرهنگ محمد جلینی - سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری یکی از عوامل اغتشاش در محله غیاثی اظهار کرد: دیروز و در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی و یکی از لیدرهای اغتشاشات

دستگیری یکی از عوامل فروش تجهیزات دفاع شخصی و یکی از لیدرهای اغتشاشات