مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-20حوادث

انهدام باند جاعلان سکه های تقلبی در قم


شهروندان از مغازه های معتبر طلا و جواهر فروشی ها، سکه و طلا خریداری و از سایت های مجازی خرید نکنند در غیر این صورت احتمال دارد طلا و سکه های تقلبی به جای اصیل خریداری و از این طریق طعمه کلاهبرداران قرار گرفته و متضرر شوند که عواقب جبران ناپذیری را ایجاد .

- شهروندان از مغازه های معتبر طلا و جواهر فروشی ها، سکه و طلا خریداری و از سایت های مجازی خرید نکنند در غیر این صورت احتمال دارد طلا و سکه های تقلبی به جای اصیل خریداری و از این طریق طعمه کلاهبرداران قرار گرفته و متضرر شوند که عواقب جبران ناپذیری را ایجاد و گاهاً باعث بروز مشکلاتی در بین خانواده ها می شود.

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 5 عضو باند جعل سکه های پارسیان شناسایی، دستگیر و 143 سکه تقلبی در این رابطه کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم امروز 29 آبان ماه طی سخنانی اظهار کرد: در پی طرح شکایت تعدادی از کسبه صنف طلا فروشی مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت های نامعلوم اقدام به فروش سکه های تقلبی پارسیان کرده و پس از خریداری متوجه تقلبی بودن آن ها شده اند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جاعلان سکه های تقلبی در قم

انهدام باند جاعلان سکه های تقلبی در قم