مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-20فرهنگي

جشنواره منطقه ای تئاتر در مازندران برپا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از میزبانی استان برای برپایی جشنواره منطقه ای تئاتر با حضور هنرمندان 10 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین جوادی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر مازندران با اشاره به قابلیت های استان در حوزه هنر نمایش گفت: میزبانی از جشنواره منطقه ای تئاتر از جمله برنامه های فراروی است.

وی ادامه داد: جشنواره منطقه ای تئاتر با حضور 10 استان کشور در مازندران برگزار می شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برپایی آن موافقت کرده است.

سیدحسین ساداتی دبیر جشنواره تئاتر مازندران با اظهار اینکه تئاتر بیش از هر زمانی نیازمند حمایت است، افزود: مشکلات تئاتر از پشت تربیون حل نمی شود.

وی با عنوان اینکه هنر نمایش باید در سبد زندگی مردم قرار گیرد، افزود: تئاتر باید به عنوان شغل و حرفه شناخته شود و علاووه براین اجرای عمومی تئاتر در استان باید مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این دوره جشنواره که داوری آن را حمید کاکا سلطانی، شهرام زرگر و محمد دشت گلی برعهده دارند، 20 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد در نهایت 15 اثر از هشت شهر چالوس، نور، محمودآباد، آمل، بابلسر، ساری، نکا، بهشهر شرایط حضور در مرحله بازبینی را کسب کردند و همچنین با پایان مرحله نخست داوری آثار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای تئاتر در مازندران برپا می شود

جشنواره منطقه ای تئاتر در مازندران برپا می شود