مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-20ورزشي

نامه شرکت «بین مدیا» به ایران اینترنشنال و پرشیانا اسپرت


شرکت بین به عنوان نماینده انحصاری فیفا اعلام کرده است که «حق پخش بازی های جام جهانی برای ایرانیان در انحصار صدا وسیما است.

» - نامه شرکت بین مدیا به ایران اینترنشنال و پرشیانا اسپرت شرکت بین به عنوان نماینده انحصاری فیفا اعلام کرده است که حق پخش بازی های جام جهانی برای ایرانیان در انحصار صدا وسیما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اسنادرسیده، فیفا حق پخش بازی های جام جهانی را به صورت انحصاری به شرکت بین مدیا گروپ (bin media group) داده است و صداوسیما طی قراردادی با این شرکت امکان پخش 64 بازی جام جهانی را برای ایران خریداری کرده است.

بر اساس اسناد موجود، مشاور مدیرکل شرکت و مدیر حقوقی بین مدیا گروپ (bin media group) با توجه به اینکه دو شبکه پرشیانا و اینترنشنال تبلیغاتی غیرقانونی را برای پخش فوتبال جام جهانی برای ایران را آغاز کرده بودند، با تذکر و اخطار جدی این شرکت به عنوان نماینده فیفا مواجه شدند.

در بخشی از این نامه که به شبکه اینترنشنال و پرشیانا به صورت جداگانه فرستاده شده، آمده است: بر اساس توافقنامه بین فیفا و شرکت beIN Media Group، فیفا به گروه رسانه ای beIN مجوز حق انحصاری پخش جام جهانی FIFA2022 قطر ـ جام جهانی فوتبال2022 ـ (به صورت زنده، با تاخیر و با تکرار) را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA ) از جمله ایران را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه شرکت «بین مدیا» به ایران اینترنشنال و پرشیانا اسپرت

نامه شرکت «بین مدیا» به ایران اینترنشنال و پرشیانا اسپرت