مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-20ورزشي

گزارش لحظه به لحظه دیدار افتتاحیه جام جهانی/ قطر 0 - اکوادور 0


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو.

تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 در دیدار افتتاحیه این رقابت ها به مصاف تیم ملی اکوادور رفته و امیدوار است در حضور پرشور تماشاگران اش در ورزشگاه البیت، - تیم های ملی فوتبال قطر و اکوادور افتتاحیه جام جهانی 2022 را برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو .

تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 در دیدار افتتاحیه این رقابت ها به مصاف تیم ملی اکوادور رفته و امیدوار است در حضور پرشور تماشاگران اش در ورزشگاه البیت، یک شروع فوق العاده داشته باشد و به برتری برسد، ولی در آن طرف هم شاگردان گوستاوو آلفارو نمی خواهند با شکست جام را شروع کنند و به دنبال گرفتن سه امتیاز و امیدواری به ادامه این مسابقات هستند.

تیم های ملی قطر و اکوادور در شرایطی بازی افتتاحیه جام جهانی را از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) آغاز کرده اند که دیگر بازی گروه A این رقابت ها نیز در همین ساعت بین تیم های ملی هلند و سنگال برگزار خواهد شد.

جام جهانی 2022 قطر - گروه Aورزشگاه: البیت (شهر الخور) - ساعت 19:30 - تماشاگر: 60 هزار نفرداور: دنیله اورساتو (ایتالیا) / کمک ها: چیرو کاربونه و الساندرو جالاتینی/ داور چهارم: ایتسوان کوواکس (رومانی) / داور ویدئویی: پائولو والری (ایتالیا) ترکیب تیم ملی قطرسعد الشیب، بسام الرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش لحظه به لحظه دیدار افتتاحیه جام جهانی/ قطر 0 - اکوادور 0

گزارش لحظه به لحظه دیدار افتتاحیه جام جهانی/ قطر 0 - اکوادور 0